Dołącz do sieci autoryzowanych DYSTRYBUTORÓW

Dermokosmetyki i suplementy na bazie ekstraktów roślinnych uzyskanych w ekstrakcji nadkrytycznym CO2

CBD i budowanie wymarzonej sylwetki.

Budowanie mięśni i utrzymywanie zdrowej wagi to inwestycje w twoje dobre samopoczucie. Poświęcając się zdrowemu trybowi życia, możesz poprawić swoją wytrzymałość i siłę, a także poczucie własnej wartości. Proces ten jest jednak niełatwym przedsięwzięciem, dlatego wiele osób, zarówno zawodowców jak i amatorów, korzysta z suplementów diety, aby zwiększyć swoją energię i osiągnąć założone cele.

 

Dlaczego CBD jest dobre dla budowy mięśni?

 

Jeśli interesujesz się sportem i zdrowym trybem życia, to prawdopodobnie słyszałeś o suplementach antykatabolicznych i anabolicznych. W przypadku budowy mięśni, trenerzy zalecają suplementy antykataboliczne, ponieważ obniżają produkcję hormonów katabolicznych, które to odpowiadają za utratę mięśni. Dla porównania, suplementy anaboliczne zwiększają produkcję hormonów anabolicznych, co zwiększa syntezę białek w celu szybszego wzrostu mięśni. Minusem używania anabolicznych suplementów jest to, że gdy nie ćwiczysz regularnie, szybciej tracisz masę mięśniową.

 

CBD nie zastępuje suplementów anabolicznych, ale stanowi bardziej naturalną alternatywę dla środków antykatabolicznych, zapewniając wiele takich samych korzyści i więcej. Działa poprzez łączenie się z receptorami w całym systemie endokanabinoidowym, który reguluje metabolizm i apetyt. Ponieważ CBD przyłącza się do receptorów twojego ciała, zapewnia korzyści, które czynią go idealnym naturalnym suplementem

 

W jaki sposób CBD pomaga w budowaniu mięśni?

 

Stosując CBD możesz:

 

-Poprawić swój sposób myślenia: widoczną różnicą po włączeniu CBD do codziennej suplementacji jest twój nastrój. Energizuje cię, pomaga utrzymać aktywność umysłu i ciała na siłowni. Dodatkowe efekty stosowania CBD to poprawiona jakość snu, zmniejszenie bólu, ogólne lepsze samopoczucie

-Obniżyć poziom kortyzolu. Znaczącą korzyścią stosowania CBD  jest jego zdolność obniżania poziomu kortyzolu, który może spowalniać wzrost mięśni. Wysoki poziom kortyzolu wskazuje również na stres - lub intensywne spożywanie kofeiny - które może wpływać na twoje wyniki na siłowni. Obniżając poziom stresu za pomocą CBD, możesz skupić się na celach budowania mięśni, a nie martwić się ich spełnieniem.

-Poprawić jakość snu: Najważniejszym czynnikiem przy ćwiczeniach jest wystarczająca ilość odpoczynku. W rzeczywistości, bez wystarczającej ilości snu, twoje ciało nie jest w stanie odbudować i leczyć drobnych uszkodzeń mięśni, które generują ćwiczenia fizyczne, i ma problem z syntetyzowaniem białka w mięśnie. Włączając CBD do reżimu ćwiczeń, możesz poprawić jakość snu.

-Zmniejszyć stany zapalne stawów i mięśni i skrócić czasy regeneracji: Częstym wyzwaniem w treningu zarówno zaawansowanym jak i amatorskim jest radzenie sobie ze stanami zapalnymi. CBD wykazuje silne działanie przeciwzapalne i wysoką skutecznoć w pomocy przy tego typu stanach.

- Zwiększ swoje poziomy energii: istotnym czynnikiem w kulturystyce jest energia. CBD działa poprzez regulację poziomu cukru we krwi, co wpływa na ilość wytwarzanej insuliny przez organizm. Utrzymując niższy poziom insuliny, twoje ciało zamienia więcej glukozy w energię i glikogen zamiast przekształcać ją w niechcianą przez nas oponkę. Pomaga to nie tylko podkreślić wyniki budowy mięśni, ale także polepsza nasz wyniki na siłowni-mięśnie mając dostęp do większej ilości glikogenu działają sprawniej-potocznie mówiąc mamy więcej energii.

 

Jak dawkować CBD?

 

Jeśli myślisz o przyjmowaniu CBD to większości przypadków zalecaną dzienną dawką będzie 10-20 mg czyli 2-4 krople 5% oleju CBD, 2 razy dziennie.